Орталық коммуникациялар қызметі алаңында өткен сараптамалық брифингте Мектеп спорты федерациясының ресми өкілі Әлия Түсіпбекова осы мәселені көтерді.
«Соңғы жылдары мемлекеттік саясаттың басымдықтарының қатарына қайта оралған спортты дамыту мәселесіне үлкен көңіл бөлінуде. Мемлекет басшысының қыркүйектегі Жолдауына сүйене отырып, мұны нақты айтуға болады. Енді барлық акценттер кәсіпқойдан балалар спортына ауысады. Спорт қоғамдастығы осындай хабарды зор ынтамен қабылдап, Қасым-Жомарт Кемелұлына осы мәселеде маңызды практикалық шешім қабылдағаны үшін ризашылығын білдіреді. Өкінішке орай, көптеген жылдар бойы балалар спортының мәселелері білім беру және білім беру процестерінен тыс қалғанын объективті түрде мойындау керек. Спорттағы бұқаралық ақпарат құралдарының дұрыс емес нұсқаулары дене тәрбиесі жүйесінің дамуының төмендеуіне айтарлықтай әсер етті. Кейде жеке спорттық базасы жоқ балалар мен жасөспірімдер спорт мектептері үшін аз бюджеттік дотациялар жастарды спортқа жаппай тартуға ықпал етпеді. Аула спортына тиісті көңіл бөлінбеді», - деді спикер статистикаға тоқтала отырып.
Оның мәліметтеріне сәйкес, балалар мен жасөспірімдердің 1/3 ғана белсенді өмір салтын ұстанады, ал әскерге шақырылуға дейінгі жастардың 40%-ы денсаулық жағдайы бойынша әскери қызмет талаптарына сәйкес келмейді. Дене шынықтыру сабақтары балалардың дене белсенділігінің жетіспеушілігін өтемейді, бұл табиғи түрде созылмалы аурулардың өсуіне, жарақаттануға әкеледі және олардың физикалық даму деңгейіне әсер етеді. Балалардың едәуір бөлігі көру қабілетінің бұзылуынан зардап шегеді.
Бүгінгі таңда 40 мыңнан астам мүгедек бала ерекше білім беру қажеттіліктеріне мұқтаж. Алайда олармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру үшін білікті мамандар мен қарапайым жағдайлар жетіспейді. Мектеп спорт жүйесі құрылмаған.
«Спорт секциялары оқушыларды әлемдік көрсеткіштер бойынша орта есеппен төрт есе аз қамтиды. Бұл ретте 1970 жалпы білім беретін мектепте спорт залдары жоқ. Білім беру ұйымдарының 9 мыңнан астам спорт ғимараттары 1991 жылға дейін және 1998 жылдан бастап 2 мыңнан астам салынды. Оның 31% қанағаттанарлықсыз жағдайда.
Ауылдық мектеп оқушыларының Спорттық ғимараттардағы сұраныстары 30% ғана қанағаттандырылды. Демек, мұндай жағдай балалардың өмір сүру деңгейіне және толық физикалық, психикалық, адамгершілік және рухани дамуына қажетті жағдайларға құқығын шектейді. Спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру үшін білікті кадрлар да, спорттық жабдықтар мен мүліктер де жеткіліксіз. Ауыл мектептерінде кейде спорттық доптар да болмайды», - дейді Федерацияның ресми өкілі.
Оның пікірінше, бұл мәселені шешу үшін екі нәрсе қажет: сабақтан тыс уақытта мектеп спорт клубтарында дене шынықтырумен айналысатын балалар санын арттыру және педагогтардың біліктілігін арттыру жүйесін жақсарту, әдістемелік базаны және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жаңарту арқылы кадр тапшылығын жою.